Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 lipca 2013

#4 Wspaniała sesja <3

Siemanko. Wczoraj byłam na super sesji z Julką Wensierską <3. Zrobiłyśmy 300 zdjęć więc ja tutaj dodam te naj naj :*:*:*. Izka zaproponowała ulepszenie mojego bloga ^_^ no to chyba się zgodzę. Jezuuu jaka jestem szczęśliwa <3 7lipca i 2 tygodnie z best group kolonijną ajajajajajajajaj *______* tak się ciesze ! A co najlepsze ? Rodzice przykeżdżają po mnie 2 dni wcześniej i odrazu w ten sam dzień, bez przyjścia do domu, jade na kolejne 2 tygodnie, tylko, że na obóz taneczny. Ohh mamy takimpiękny hotel wynajęty *.* 4x45 min treningi na dzień + indiwidualne lekcje oraz osobiste ćwiczenie. Marzenie ^_^. Potem wracam i na ostatnie 10 dni wakacji szukuje sie kolejny obóz taneczny na 2 tygonie. :) Tańczę taniec towarzyski jakby co. Xoxoxoxoxoo KOMENTUJCIE I OBESRWUJCIE. NIE WIDZE WAS TUTAJ :cc
,
A tu zdjęcia z sesjii



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz