Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Witam #1

dzisiaj mamy piękną pogodę prawda? c: heh sarkazm. Mam dla Was dzisiaj kilka outfitów, w które możemy się ubrać przy pomocy małej ilości ubrań, dotyczącej części dolnej . no to więc zaczynajmy c; 


Spódniczka : h&m ok. 39 zł
koszulka arbuz : H&M 19.90
Koszulka biała : H&M ok. 60 zł
Koszulka z symbolem równowagi : ok. 59.90 zł
spodenki : ok. 40 zł 
***
hmm.. może by tak trochę o mnie ? 
  • jestem Wikuś... Wiczka...Giluś...Wikuń...Wiki.
  • Chodzę do klasy 5 c:
  • Skoro do 5, to mam 12 lat
  • oceny są Dobre ;*
  • Lubię robić zdjęcia
  • interesuję się modą 
  • Tańczę Towarzyski ... no na takim można powiedzieć wyższym poziomie... c:
JEŻELI CHCECIE SIĘ CZEGOŚ WIĘCEJ DOWIEDZIEĆ TO ZAPRASZAM NA MOJEGO ASKA
A JEŚLI CHODZI O JAKĄŚ NAPRAWDĘ WAŻNĄ SPRAWĘ TO TUTAJ MACIE DRUGIEGO ASKA








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz